oliviaas

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2013

Min torsdag

Av Olivia Svensson - 10 oktober 2013 17:24

Hade prov idag. Inget vanligt prov som man sitter vid sin bänk och skriver. Nej utan i skogen med karta i handen. Orienteringsprov pratar jag om. Det gick helt ok. Hade håltimme i 1.5 timme så åkte hem och duschade och käka och sen drog jag tillbaka till skolan för att ha 2 lektioner. När jag slutade åkte jag och mor till min prao för att fråga när jag börjar på måndag. Sitter nu och har massor att göra i läxväg. Inte kul alls. Men går skolan imorgon och sen slipper jag den i 3 veckor, 2 veckor prao och sen 1 vecka höstlov.

The fooo hur högtalarna också<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Olivia Svensson - 30 oktober 2013 13:35


har glömmt att berätta att jag har skaffat mig en ny blogg på en ny bloggportal. Är så nöjd med bloggen. Så har du läst denna blogg, gå bara över till den här länken så får ni läsa om precis samma saker som här. Men ska försöka få mig tid att göra bä...

Av Olivia Svensson - 28 oktober 2013 16:23


Har inte haft tid för att skriva så jag gör det lite snabbt nu. I lördags var jag hos Alma och vi kollade på film, snackade och käkade godis hehe. Ir kom Rasmus hit och sov här så vi kollade på Harry Potter igår och idag. Det har regnat hela dagen oc...

Av Olivia Svensson - 27 oktober 2013 10:12


Av Olivia Svensson - 25 oktober 2013 22:26


Höstlovet kunde inte komma mer lämpligt! Är så trött så behöver sova och ta det lugnt. Mamma har ljusparty så har käkat oså med dom men jag och Stephanie gick in till mig och kollade på idol. Vi bokade även flygbiljetter till Rom! Så om en månad åker...

Av Olivia Svensson - 23 oktober 2013 16:04

igår var det ett halvår sedan jag så justin. Helt sjukt vad tiden går fort. Saknar den kvällen så himla mycket och jag har nog aldrig gråtit så mycket. Den där kännslan när han kom flygandes och man såg en vit sak hänga där, då man insåg att det var ...

Presentation


Hej utomjordingar. Jag heter Olivia Svensson och har varit med om 15 hela jordsnurr. Jag bor i Motala och på fritiden tycker jag om att umgås med mina vänner och träna. Har en viss kärlek till Australien,justin bieber, victoria's secret & kaffe. Vill du v

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards