oliviaas

Alla inlägg under augusti 2013

Av Olivia Svensson - 31 augusti 2013 14:19

Ligger i sängen och väntar på Rasmus och spelar Sims på ipaden, helt klart ett nytt spel jag är beroende av. Rasmus sover här ikväll så blir nog inte direkt någon super uppdatering om jag känner mig rätt. Men det gardet ju ändå inte vaot nu är skolan har börjat på riktigt.. :)

Av Olivia Svensson - 31 augusti 2013 11:53

Har helt glömt bort att visa er mitt nya linne ifrån forever21. Åh jag kan sitta hur länge och bara kolla på deras fina kläder på deras hemsida. En himlans otur att det inte finns i Sverige :(

Av Olivia Svensson - 30 augusti 2013 17:00

Bloggade inte igår, var på dåligt humör så jag orkade inte. Men gjorde väl inte så mycket, var i skolan, sprang och kollade på desperate housewives hela dagen. Idag var jag i skolan, efter skolan skulle Filippa, Alma och Felice bada i kanalen så jag följde med och tittade på när dom badade. Så jag kom hem för ett tag sen och dragit på mig mysbyxorna för det är fredag. Mysbyxor är ett måste, blir tillochmed kallad för prinsessan mysbyxa här hemma för jag alltid har dom

Världens finaste vänner som fiskar såhär sista dagarna i augusti. Galna är nog ett perfekt ord.

Av Olivia Svensson - 29 augusti 2013 08:57

Grattis på födelsedagen Liam. ?
Förstår inte att jag har sett honom, och det har gått 3 månader. Saknar känslan att få vara i arenan och höra sitt favoritband live för första gången. Det var magiskt ?

Av Olivia Svensson - 28 augusti 2013 18:14

Kom hem ifrån sporthallen för att simma. Väldigt skönt! Kom hem och fick världens städryck så nu har jag tvättat, diskat, plockat in tvätt, dammsugit hela lägenheten plus dammat och städat på mitt rum. Vart kom den energin ifrån?? Jag som var så trött innan. Men sitter nu och kollar på gamla glee avsnitt som går på tv11 jut ju. Har redan sett dom är avsnittens men kul att kolla ändå, det är ju trotsallt min favoriserie.

Av Olivia Svensson - 28 augusti 2013 14:27

Har inte direkt haft den bästa dagen idag men ja, vad kan man göra åt det? Fick sluta klockan 1 istället för tjugo i två. Så jag åkte hem och har inte gjort så mycket. Tänkte dra mig mot sporthallen sen för att träna.

Av Olivia Svensson - 27 augusti 2013 18:12

Studiedag idag. Har spenderat den med Rasmus, kom hem för ett tag sen. Har inte sån,yrket att säga meheh

Gammal bild

Av Olivia Svensson - 26 augusti 2013 21:41

Gick till skolan idag för att jag kände mig bra imorse och har gjort det hela dagen. Konsigt att jag bara var sjuk igår..? Men efter skolan gick jag och Rasmus till skolan och sen hem till mig. Han drog vid 8 och då kollade jag på idol. Har städat rummet och ska kolla på desperate housewives och spela Sims på ipaden hela kvällen hade jag tänkt. Mysigt med lugna kvällar när man är själv. Ha även studiedag imorgon såhär efter 1 vecka efter skolan börjat.

Presentation


Hej utomjordingar. Jag heter Olivia Svensson och har varit med om 15 hela jordsnurr. Jag bor i Motala och på fritiden tycker jag om att umgås med mina vänner och träna. Har en viss kärlek till Australien,justin bieber, victoria's secret & kaffe. Vill du v

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards