oliviaas

Alla inlägg under september 2013

Av Olivia Svensson - 29 september 2013 19:34

Vaknade runt halv 6 imorse för vi skulle av båten typ då. Så vi åkte från Stockholm och kom hem tidigt. Så har myst med Rasmus hela dagen. Har precis pluggat och har en läxa kvar som jag bara har skjutit på. Usch! Sen ska jag städa rummet och sen sova tror jag. Är såhäääär trött och skola imorgon. Jag vill sova länge ju, har vaknat av väckarklocka i så många morgnar jag kan hålla räkningen till ungefär. Nejmen det var ett tag sen jag sov ut, fast har studiedag på torsdag så får väl passa på då :)

Av Olivia Svensson - 28 september 2013 21:15

Sitter nu på båten påväg hem till Sverige. Har haft det riktigt roligt i Helsingfors, vill verkligen åka tillbaka. Vi har mest hängt på stan och shoppat och ätit.

Av Olivia Svensson - 26 september 2013 14:45

Ligger just nu på hottelrummet i Helsingfors. Vi kom hit imorse och vi har varit och stybbis bror. Vi har även varit och matat ekorrar hehe. Får se vad som händer härnäst.

Av Olivia Svensson - 25 september 2013 18:36

Är just nu i Stockholm och väntar på att få åka in i båten med bilen. Har under vägen kollat på desperate housewives, sovit, kollat tumblr och läst. Myyyys. Dock är detä vinklat ute så vågar inte gå ut mehehe

Nu är det höst!

23

Av Olivia Svensson - 24 september 2013 20:52

Idag släpptes ännu en låt av Miley Cyrus album Bangerz som kommer ut 8 oktober. Det är den 3dje som har släppts efter we can't stop och wrecking ball. Den här låten heter 23 och kom ut för några timmar sedan, eller musikvideon gjorde det iallafall. Om låten släpptes innan har jag ingen aning om den. Även i den här videon är hon inte fullt påklädd men mer än i wrecking ball, och en video som nästan vilken kändis som helst skulle kunna göra. Riktigt bra låt om jag får säga det själv. Längtar som tusan tills hela albumet kommer ut, kommer vara sååå bra! 


 

Av Olivia Svensson - 24 september 2013 19:23

Hann inte blogga igår för jag pluggade och tränade. Idag hängde Rasmus med mig efter skolan och jag ska nu börja packa. Åker till Finland imorgon. Tror dock inte att jag har nämnt det i bloggen men gör det nu. Imorgon eftermiddag åker gi till Stockholm, åker kryssningsbåt till Finland och kommer fram på fredagsmorgon. Sen åker vi från Åbo till Helsingfors där vi ska bo på hotell och hälsa på stybbis bror. Vi är där tills Lördag då vi åker tillbaka till Åbo och åker kryssningsbåt hem och är hemma på söndag. Gud vad jag har längtat! :)

Av Olivia Svensson - 22 september 2013 10:01

Vaknade vid halv 9 och drog ut och sprang. Det regnade så det var riktigt skönt! Föredrar att springa på morgonen istället för kvällen. Idag ska jag åka och käka hus stybbis föräldrar och det vanliga jag brukar göra på söndagar, städa, plugga och träna.

Presentation


Hej utomjordingar. Jag heter Olivia Svensson och har varit med om 15 hela jordsnurr. Jag bor i Motala och på fritiden tycker jag om att umgås med mina vänner och träna. Har en viss kärlek till Australien,justin bieber, victoria's secret & kaffe. Vill du v

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards