oliviaas

Alla inlägg den 5 oktober 2013

Av Olivia Svensson - 5 oktober 2013 21:19

Ligger just ni i mammas säng och lyssnar igenom hela mileys album (känns som om jag tjatar om det där albumet heela tiden, bloggen, instagram, twitter och tumblr haha. Men ni förstår inte hur mycket jag har längtat! 
Drog och solade med pappa förut, och var nyss och köpte subway med lillebror och mammas kille. Mysig lördag. Ska nog förflytta mig in till mitt rum och slå på en film på tvn och lägga mig i soffan med mitt dubbeltäcke, en massa kuddar och te. asdfghjkl det kallar jag mys.   

Av Olivia Svensson - 5 oktober 2013 17:36

som jag har längtat efter att höra hela albumet. Än så länge har jag fastnat vid someone else 

Av Olivia Svensson - 5 oktober 2013 11:58

ingen kan ha blivit mer glad än jag över att det är helg. Har haft en massa läxor och tränat ganska mycket den här veckan så därför har jag inte hunnit blogga. Men ska ta tag i den nu.

Klockan halv 10 så var jag på gymnasiemässa med klassen och en massa andra som ska söka gymnsium snart. Tack vare den här möjligheten av att lyssna på en massor olika gymnasier och program så vet jag nästan till 100% vart och vill gå, både andrahandsval och kanske tillochmed tredje. Första handsval blir nog på Samhäll inrikning på media och journalisik i Linköping.  Ska sen åka och äta i Tjällmo med familjen och sen blir det nog att vara hemma ikväll. 
   

hittade världens gamlaste bild, shit pomfritt. 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej utomjordingar. Jag heter Olivia Svensson och har varit med om 15 hela jordsnurr. Jag bor i Motala och på fritiden tycker jag om att umgås med mina vänner och träna. Har en viss kärlek till Australien,justin bieber, victoria's secret & kaffe. Vill du v

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards